vrijdag 1 september 2017

Eerste schooldag

Dag lieve vlindertjes, ouders, grootouders en andere 'curieuzeneuzen!



welkom op de klasblog van de Vlinderklas! Hier kunnen jullie eens piepen wat die kapoenen van het 2de leerjaar allemaal uitsteken op school.

We beginnen daarbij bij het begin en dan heb ik het natuurlijk over die eerste schooldag.

Het was voor allemaal (denk ik toch) een blij weerzien met de vriendjes! Ze hadden er super veel zin in. Ook ik was heel enthousiast om weer te starten. Een toffe bende van 12 spechtjes en een nieuw, gezellig klasje. We mochten ook een nieuwe leerlinge verwelkomen: Manon. Welkom in onze klas, lieve schat!

Tijdens die eerste dag hebben we vooral wat kennismakingsspelletjes gespeeld, enkele wilde vakantieverhalen met elkaar gedeeld en enkele klas-en schoolafspraken herhaald. We hebben ook handjes geknutseld voor ons takenbord. Aangezien ik soms een beetje lui ben, heb ik helpende handjes nodig. En ze doen dat fantastisch 😀! 












Amai, zo'n concentratie allemaal!
Juf is tevreden 👍.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten